Aankondiging samenwerking 3M en Dymo Rhino

Dinsdag 01 Juni 2010
Na de succesvolle introductie van verschillende lijnen pneumatische schuur- en slijpmachines introduceert 3M nu ook elektrische machines.

3M en DYMO Rhino zijn een samenwerkingsverband aangegaan voor de verkoop van markeersystemen voor de elektrotechnische markt.
Sinds 1 juni 2010 verkoopt 3M via zijn distributiekanalen een gezamenlijke lijn van draagbare labelmachines op de elektrotechnische markt van Noord-Amerika, Latijns-Amerika en Europa.

3M verkoopt een lijn van draagbare labelmachines van DYMO, die de volgende merknamen krijgen:
3M™ Portable Labeler PL 100 – De PL 100 is onze voordeligste draagbare labelmachine, waarmee men in kleine bedrijven of thuis kwalitatief hoogstaande labels voor allerlei doeleinden maakt. Deze labelmachine produceert hoogwaardige labels, ook op
krimpkous!

3M™ Portable Labeler PL 200 – De robuuste PL 200 is de ideale labelprinter voor professionele installateurs die in veeleisende industriële omgevingen onderhouds- en reparatietaken uitvoeren.

3M™ Portable Labeler PL 300 – De ideale draagbare labelmachine voor professionals die werken met grote aantallen installaties in het veld, zoals de instrumentatie op grote elektrische panelen. De PL 300 bevat talloze revolutionaire en tijdbesparende mogelijkheden, zoals sneltoetsen, pc-verbinding en een bibliotheek met meer dan 250 voorgeprogrammeerde en eenvoudig te vinden industriële termen en symbolen. Dit bespaart tijd bij het invoeren.

3M en DYMO Rhino zijn deze samenwerking aangegaan omdat ze samen optimaal kunnen profiteren van aanzienlijke groeimogelijkheden op de elektrotechnische markt.
3M is al zeer lang een van de belangrijkste leveranciers van hoogwaardige elektrotechnische producten en is zowel nationaal als internationaal een grote speler op de elektrotechnische markt.
De producten van DYMO Rhino worden in de industrie alom geroemd om hun gebruiksvriendelijkheid, prestaties en degelijkheid.
Voor andere producten en markten blijft DYMO Rhino gebruikmaken van zijn bestaand distributienetwerk.

3M is een sterk gediversifieerde onderneming, die een leidende rol speelt in markten als gezondheidszorg, transport, veiligheid en beveiliging, electronica, telecommunicatie, industrie, kantoor- en consumentenproducten enz. De onderneming met hoofdzetel in St Paul, Minnesota, heeft vestigingen in meer dan 60 landen en brengt in meer dan 200 landen producten op de markt.
3M Belgium heeft een verkoopkantoor in Diegem en een productievestiging in Zwijndrecht. 3M, Scotch, Post-it, en Scotch-Brite zijn handelsmerken van 3M.
Website: http://www.3M.be

Over Dymo Rhino
DYMO is een wereldwijd leider op het gebied van innovatieve labeloplossingen. Het bedrijf biedt een breed productassortiment, gaande van eenvoudige lettertangen, draagbare labelmakers en desktopproducten tot industriële draagbare en pc-gekoppelde producten. Daarnaast zijn de DYMO labelmakers voor veel verschillende functies geschikt, waaronder het aanbrengen van barcodes en het beheren van adressen.
Dymo Rhino heeft een verkoopkantoor in St-Niklaas.
Website: http://global.dymo.com

Pdf.  56KB