Nieuwe 3M gehoorkap beschermt en klinkt nóg beter

Woensdag 14 December 2011
3M Peltor XP Radio Gehoorkappen. Perfecte radio-ontvangst.

3M, wereldleider in veiligheid en persoonlijke beschermingsmiddelen (PBM’s), blijft het assortiment verbeteren. Werkt u in een lawaaiige omgeving? Dan draagt u gehoorbescherming tegen schadelijk geluid. Wilt u niet alleen veilig, maar ook prettig werken? Dan adviseert 3M u haar nieuwe generatie gehoorkappen: de 3M™ Peltor™ XP Radio. Deze gehoorkap combineert de beste geluidsdemping met optimale FM-radio-ontvangst. Professionals en veiligheidskundigen vinden de nieuwe 3M Peltor XP Radio Gehoorkappen bij hun veiligheidsdistributeur. Meer informatie: www.3Msafety.be

Perfecte radio-ontvangst, beste bescherming

3M Peltor XP Radio Gehoorkappen staan voor veilig en comfortabel werken. Effectieve gehoorbescherming is belangrijk. Daarom bieden de gehoorkappen geluidsdemping met SNR-waardes van 29 tot 32 dB. Wilt u ook ontspanning tijdens uw werk, dan is een goede radio gewenst. Met de 3M Peltor XP Radio Gehoorkap is ‘storende radio’ verleden tijd. Het tweede generatie circuitboard garandeert een uitstekende FM-radio-ontvangst. De bediening is eenvoudig en direct. Dat houdt uw concentratie bij het werk.

Varianten en specificaties

De 3M Peltor XP Radio Gehoorkappen zijn uitgevoerd in zwart en hebben zachte oorkussens. Op de 3,5 mm stereo audio-ingang kan een MP3-speler aangesloten worden. De gehoorkap is verkrijgbaar in twee versies: met rvs hoofdband (zachtgevoerd) en met helmbevestiging. Hij werkt op twee AA-batterijen. Deze zijn meegeleverd, net als een stereokabel. U kunt de gehoorkap – hoofdbevestiging of helmbevestiging – ook kopen in een verpakking met oplaadbare batterij en lader. De gebruiksduur van de batterij is ongeveer 60 uur.

Toepassingsgebieden

De 3M Peltor XP Radio Gehoorkappen zijn speciaal ontwikkeld voor werkzaamheden waarbij veel omgevingsgeluiden zijn. Professionele gebruikers zetten hem op in vele takken binnen de industrie, bouw, en in de agrarische markt of groenvoorziening. Maar ook privé – tijdens het grasmaaien of bij andere vrijetijdsactiviteiten – is gehoorbescherming belangrijk. Dan komt de Peltor XP Radio Gehoorkap goed van pas. Beter beschermd aan het werk en tegelijkertijd luisteren naar de radio.

Meer 3M persoonlijke beschermingsproducten

3M werkt continu aan oplossingen die het werk van de professional veiliger en gemakkelijker maken. Uitgangspunt: de gebruiker en de werksituatie. Jarenlange kennis en ervaring hebben een volledige lijn hoogwaardige persoonlijke beschermingsmiddelen (PBM) opgeleverd. Het 3M-Veiligheidsassortiment biedt veiligheidsbrillen, disposable overalls, stof-, gas- en dampmaskers, (motoraangedreven) ademhalingssystemen, hoofd- en gehoorbescherming. Zoals de nieuwe 3M Peltor XP Radio Gehoorkap. Meer informatie: www.3Msafety.be en de 3M Verkoopbinnendienst, tel. 02/722 53 10

3M laat zich inspireren door nieuwe ideeën en zet deze om naar duizenden ingenieuze producten. Onze cultuur van creatieve samenwerking vormt de inspiratie voor een oneindige stroom krachtige technologieën die het leven beter maken. 3M is het innovatieve bedrijf dat nooit stopt met uitvinden. Met een omzet van $27 miljard heeft 3M wereldwijd 80.000 mensen in dienst en productielocaties in meer dan 65 landen. Voor meer informatie, kijk op www.3M.be of kijk naar @3MNews op Twitter.

3M, Scotch, Post-it, Scotchgard, Vikuiti, Nexcare, Scotchprint, Filtrete, Command, Scotch-Brite en Scotch-Weld zijn handelsmerken van 3M Company.

MS Word document 16 KB

Nieuwe 3M gehoorkap beschermt en klinkt nóg beter