Webinar moeilijk te verlijmen kunststoffen

Woensdag 08 Februari 2012

Kunststoffen met een lage oppervlaktespanning zoals PE en PP zijn moeilijk te verlijmen. 3M organiseert op dinsdag 13 maart een webinar, tussen 15.30 – 16.15 uur. Tijdens dit online evenement zal worden uitgelegd waarom sommige kunststoffen moeilijk te verlijmen zijn en welke oplossingen 3M hiervoor heeft. Daarnaast zal in worden gegaan op de vele voordelen die tapes en lijmen kunnen bieden ten opzichte van mechanisch verbinden. Dit webinar richt zich in de eerste plaats naar de Designers en Engineers binnen de kunststoffenindustrie. Aanmelden kan via www.3M.be/bonding/webinar.

3M laat zich inspireren door nieuwe ideeën en zet deze om naar duizenden ingenieuze producten. Onze cultuur van creatieve samenwerking vormt de inspiratie voor een oneindige stroom krachtige technologieën die het leven beter maken. 3M is het innovatieve bedrijf dat nooit stopt met uitvinden. Met een omzet van $30 miljard heeft 3M wereldwijd 84.000 mensen in dienst en productielocaties in meer dan 65 landen. Voor meer informatie, kijk op www.3M.be, www.Facebook.com/3Mbelgium of kijk naar @3MNews op Twitter.

MS Word document 14KB
Beeldmateriaal
(rechtenvrij, mits gebruikt bij de publicatie van dit persbericht)
Web album