3M Cubitron II Awards 2011 uitgereikt

Vrijdag 09 Maart 2012
Nieuw 3M Schuurmateriaal is groot verkoopsucces

De nieuwe 3M Cubitron II Schuurmaterialen - fiberschijven en schuurbanden met een uniek schuurmineraal – blijken een groot succes. Dat is niet alleen te danken aan het product, maar ook aan de inzet van de distributie in de Benelux. Daarom heeft 3M de 3M Cubitron II Awards in het leven geroepen. Voor de meest succesvolle distributeurs en distributievertegenwoordigers in Nederland en België. And the winners are...

Winnaars 3M Cubitron II Awards 2011

• Beste Distributeur België: Hulster M. en Zonen bvba
  • Beste distributievertegenwoordiger België: André Ronsmans van A.C. Ronsmans bvba
  • Beste distributeur Nederland: BUS groep
  • Beste distributievertegenwoordiger Nederland: dhr. H. Snoeijs van VLH Lastechniek B.V.
Elke winnaar kent zijn eigen succesfactoren...

D'Hulster M. en Zonen - succesvolle samenwerking vertegenwoordigers
De firma D'Hulster, gevestigd in West-Vlaanderen, levert industriële producten om te schuren, te kleven en te beschermen. Het bedrijf is ook gekend als converter van 3M schuurmaterialen op maat. De verkoop van 3M Cubitron II schuurmiddelen liep bij D'Hulster vrijwel direct vanaf de start al goed. Testen werden gemaakt en de resultaten waren overweldigend. De vertegenwoordigers van D'Hulster zijn onmiddellijk samen met die van 3M naar de klanten gegaan. Een succesvolle aanpak, zo bleek. D'Hulster M. en Zonen bvba is de winnaar van de 3M Cubitron II Award voor Beste Distributeur België.

André Ronsmans (A.C. Ronsmans) - demonstreren verkoopt
De firma A.C. Ronsmans, eenmanszaak, verdeelt industriële producten voor industrie en aannemerij. Vanuit het midden van België, Vlaams-Brabant, weet André Ronsmans prospect en klant te overtuigen. Zijn geheim? Demonstreren. Is het product goed, dan hoef je dat alleen te laten zien. Toen hij de Cubitron II producten leerde kennen, was hij onmiddellijk overtuigd. Enthousiast is hij de baan op gegaan om de producten te demonstreren. Met hulp van 3M-vertegenwoordigers heeft hij de eerste klanten direct kunnen converteren. De resultaten met Cubitron II spraken voor zich. Vele klanten volgden. Met zijn aanpak heeft hij ook 3M overtuigd. Winnaar 3M Cubitron II Award voor Beste Distributievertegenwoordiger België: André Ronsmans.

BUS groep - van sceptisch naar succes
De BUS groep (gereedschap voor industrie, installatie, metaal en bouw) heeft vestigingen in het noorden, oosten en midden van het land. De verkoop van 3M Cubitron II schuurmiddelen is BUS klein begonnen, met een test bij BUS Groningen. De resultaten waren overweldigend. Eerder sceptische vestigingen raakten enthousiast en zijn ook samen met 3M-vertegenwoordigers naar de klanten gegaan. Het enthousiasme nam nog grotere vormen aan toen bekend werd dat de klanten, dankzij 3M Cubitron II Schuurproducten, zeker € 250.000 op hun productiekosten hebben bespaard. Kortom, de BUS groep: grote resultaten en een terechte winnaar van de 3M Cubitron II Award 2011 voor Beste Distributeur Nederland.

H. Snoeijs (VLH Lastechniek) – aanjager en topverkoper
De VLH Welding Group is al jaren een toonaangevende toeleverancier in de lastechniek. Vanuit het hoofdkantoor van VLH Lastechniek in Hapert wordt de Nederlandse en Belgische lasser bediend. Sinds 1,5 jaar is het bedrijf actief met de nieuwe Cubitron II producten. In 2011 kwam de grote doorbraak. Drijvende kracht achter dit verkoopsucces is H. Snoeijs. Deze topverkoper heeft dan ook met recht de 3M Cubitron II Award 2011 voor Beste Distributievertegenwoordiger Nederland gewonnen.

3M Cubitron II maakt belofte waar
Lente 2011, 3M in de Benelux komt met goed nieuws voor de metaalbewerker: 3M Cubitron II Fiberschijven en Schuurbanden. 3M belooft meer snijkracht, sneller werken, hogere productiviteit, minder warmteontwikkeling en een langere gebruiksduur. Geen loze beloften, zo blijkt uit gebruikersreacties en verkoopresultaten. "Dit heb ik nog nooit gezien" roept een operator bij een vliegtuig- en ruimtevaartuigbouwer uit. "Ongelooflijk, ik heb een derde schoep gefinisht en de band is nog steeds als nieuw", aldus een operator in de productie van turbineschoepen. Nu blijkt ook uit de verkopen in de Benelux dat zij niet de enige enthousiaste gebruikers zijn.

Spaaractie & Foto-actie
3M maakt werken met Cubitron II Schuurproducten nog leuker. Zo kun je veiligheidsbrillen en tablets winnen met een fotowedstrijd. Maak een foto van jezelf of een collega in actie, met een 3M Cubitron II schuurproduct natuurlijk. Upload de foto en werf zoveel mogelijk stemmen. Liever een Disney dvd? Dan kun je meedoen aan de spaaractie.

Meer 3M Schuuroplossingen
Deze tijd vraagt veel van de metaalverwerkende industrie. Duurzaamheid, kwaliteit en productiviteit moeten maximaal scoren. Productietijden moeten omlaag. Tegelijkertijd staan budgetten onder druk. 3M helpt, met innovatieve schuuroplossingen. Zoals 3M Cubitron II Fiberschijven en Schuurbanden (www.3M.be/cubitron2). Schuurmaterialen die langer meegaan, betere resultaten opleveren, en sneller en prettiger werken. Meer informatie: www.3M.bel/abrasives.

3M laat zich inspireren door nieuwe ideeën en zet deze om naar duizenden ingenieuze producten. Onze cultuur van creatieve samenwerking vormt de inspiratie voor een oneindige stroom krachtige technologieën die het leven beter maken. 3M is het innovatieve bedrijf dat nooit stopt met uitvinden. Met een omzet van $30 miljard heeft 3M wereldwijd 84.000 mensen in dienst en productielocaties in meer dan 65 landen. Voor meer informatie, kijk op www.3M.be, www.Facebook.com/3MBelgium of kijk naar @3MNews op Twitter.

3M, Scotch, Post-it, Scotchgard, Vikuiti, Nexcare, Scotchprint, Filtrete, Command, Cubitron II en Scotch-Brite zijn handelsmerken van 3M Company.

MS Word document 19KB
Beeldmateriaal