Dreigt u soms de grip te verliezen?

Donderdag 15 Maart 2012
Dreigt u soms de grip te verliezen? Wilt u snel en effectief handelen? Ook onder zware omstandigheden? Zorg voor een stevige en vaste grip met 3M™ Gripping material.

Bij de ontwikkeling van 3M Gripping material is gebruik gemaakt van een gepatenteerde 3M micro replicatie technologie, waardoor er als het ware duizenden kleine micro ‘gripvingers’ ontstaan. Dit zorgt voor een goede grip en geeft u meer kracht, zelfs onder natte en olieachtige omstandigheden.

Er zijn verschillende types beschikbaar, van een zachte grip tot een wat ruwere stevige grip. De keuze kan dus uitstekend afgestemd worden op de toepassing. U kunt denken aan machines, gereedschappen en sportartikelen zoals bijvoorbeeld een golfclub. Daarnaast kan het uitstekend dingen op zijn plek houden zonder het weg te laten glijden, zelf onder een behoorlijke hoek.
Onderzoeken op de universiteit in Minnesota en Winconsin en een studie met NCAA division II baseball spelers heeft aangetoond dat 3M Gripping material zorgt voor een veel betere grip en dat daarmee de sportprestaties verbeteren.
Het materiaal plakt op veel ondergronden zoals metaal, hout en vele soorten kunststoffen. Ook op laagenergetische kunststoffen zoals PE en PP en op gepoedercoate ondergronden. Het heeft een breed temperatuurbereik van -40 tot 71˚ C, zowel binnen als buiten.

3M laat zich inspireren door nieuwe ideeën en zet deze om naar duizenden ingenieuze producten. Onze cultuur van creatieve samenwerking vormt de inspiratie voor een oneindige stroom krachtige technologieën die het leven beter maken. 3M is het innovatieve bedrijf dat nooit stopt met uitvinden. Met een omzet van $27 miljard heeft 3M wereldwijd 80.000 mensen in dienst en productielocaties in meer dan 65 landen. Voor meer informatie, kijk op www.3M.be, www.Facebook.com/3Mbelgium of volg ons op @3Mnews op Twitter.

3M Belgium NV/SA

Documentatie
MS Word(12KB)

Informatie en Beeldmateriaal
Contacteer K.Smolders

Dreigt u soms de grip te verliezen?