Moeilijk verbinden wordt gemakkelijk !

Woensdag 14 Maart 2012
Het verbinden van moeilijk te verlijmen oppervlakken wordt een stuk gemakkelijker met de nieuwe Silicone tapes van 3M.

De nieuwe Silicone tapes van 3M maken het mogelijk om moeilijk te verlijmen oppervlakken (LSE) zoals silicone, gesiliconiseerd rubber of PTFE gemakkelijker te verbinden. Zowel de transfer tape versie 91022 als de dubbelzijdige tape 96042 hebben slechts 1 liner waardoor er sneller kan worden gewerkt en met minder afval. De 3M Silicone tapes kunnen gebruikt worden zonder primer en weerstaan aan zeer hoge temperaturen (260° C voor de 91022)
Bovendien beschikken ze over een groot dempend vermogen en zeer hoge resistentie aan solventen. Ze kunnen dus toegepast worden in een groot aantal moeilijke toepassingen in een groot aantal sectoren. Dank zij de stabielere liner release hebben ze een shelf life van 12 maanden. silicone tape

3M laat zich inspireren door nieuwe ideeën en zet deze om naar duizenden ingenieuze producten. Onze cultuur van creatieve samenwerking vormt de inspiratie voor een oneindige stroom krachtige technologieën die het leven beter maken. 3M is het innovatieve bedrijf dat nooit stopt met uitvinden. Met een omzet van $30 miljard heeft 3M wereldwijd 84.000 mensen in dienst en productielocaties in meer dan 65 landen. Voor meer informatie, kijk op www.3M.be, www.Facebook.com/3Mbelgium of kijk naar @3MNews op Twitter.

3M Belgium NV/SA

Ms Word(189KB)