Laat uw ramen voor u werken

Donderdag 19 April 2012

Bent u werkzaam in facilitair, in architectuur of klimaat- en energiebeheersing? 3M biedt professionele gebruikers en adviseurs in de segmenten onderhoud, herstel en nieuwbouw diverse energiebeheersende en veiligheids raamfolieproducten. Bekend zijn de traditionele gekleurde folies, maar de uiterst innovatieve technieken van 3M bieden nu ook bijna transparante folies met uiterst goede energiebeheersende eigenschappen. Deze verschillende productgroepen zijn nu gebundeld in 1 gebruiksvriendelijke informatieve website: www.3M.be/raamfolie
De gebruiker zoekt hier op toepassing of soort gebouw – bijvoorbeeld ‘Zonwerende raamfolie’ of ’bedrijfspanden’ – en vindt direct alle benodigde informatie qua veiligheid en beveiliging of zonwering. Lang zoeken is dus verleden tijd. 3M heeft de producten uit de verschillende groepen al bij elkaar gezet. www.3M.be/raamfolie is de handige online informatiebron voor elke gebouweigenaar, adviseur of toeleverancier.

Al meer dan 40 jaar verandert 3M Raamfolietechnologie de omgeving waarin we wonen, werken en reizen. 3M innovaties laten uw ramen voor u werken en creëren zo veiligheid, bescherming en temperatuurbeheersing. Met onze productiekennis, technische ondersteuning en verkoop- en distributienetwerken zijn we wereldwijd actief.

Snel vinden, minder kosten, gemak

Voor het oplossen van doelstellingen, of het nu gaat om onderhoud, renovatie of het oplossen van specifieke issues, altijd kunnen er meerdere producten nodig zijn. 3M weet bij elke situatie welke dat zijn. Op de nieuwe website reikt het bedrijf de (be)zoeker een complete oplossing aan en niet slechts 1 product. U hoeft dus niet meer alle losse producten bij elkaar te zoeken. Dat heeft 3M al gedaan. Uw voordelen: sneller vinden wat u nodig heeft. En dus tijd en kosten besparen. Het overzicht en de kant-en-klare oplossingen maken de inkoop ook een stuk prettiger. Gemak dient de mens.

Een snelvind voorbeeld

Kies bij ‘Oplossingen voor…’ voor ‘Bedrijven en bedrijfspanden’ . Daar vindt u onder bijvoorbeeld ‘Aanbevolen productgroepen’ de informatie over producten om de klus te klaren. Ook vindt u informatie over bijvoorbeeld veiligheidstrends of zonwering. 3M heeft ze al voor u bij elkaar gezet. Kijk voor meer oplossingen op de Raamfolie-site van 3M: www.3M.be/raamfolie.

Energiebesparing en dus kostenbesparing

Op de site vindt u uiteraard informatie over energiebesparing.
Verwarming, airconditioning, jaloezieën en verlichting kunnen een significante impact hebben op de totale bedrijfskosten. Zeker nu het lijkt dat de kosten voor stroom en verwarming elk jaar stijgen. Warmtetoename door de zon kan de thermische belasting van een gebouw met wel 60% verhogen. Juist gebruik van 3M Zonwerende Raamfolie kan de toegenomen zonnewarmte met wel 77% verminderen. Voordeel: u bent aanzienlijk minder afhankelijk van airconditioning, verwarming, jaloezieën en verlichting. Bovendien draagt het bij aan efficiëntere interne klimaatbeheersing.
De site biedt een totaalaanbod. Alle informatie en producten op www.3M.be/raamfolie zijn overzichtelijk te rug te vinden en ontwikkeld om uw werk- en leefklimaat beter en goedkoper, prettiger en veiliger te maken.

3M oplossingen

3M werkt continu aan nieuwe oplossingen die de werkomgeving veiliger, beter, prettiger, goedkoper en makkelijker maken. Uitgangspunt: de gebruiker en de werksituatie. Decennia aan kennis en ervaring hebben een scala aan oplossingen en producten opgeleverd. Voor overheidsgebouwen, bedrijfspanden, woningen en transport en vervoer.
U vindt voor elke toepassing het juiste product op www.3M.be/raamfolie.

3M laat zich inspireren door nieuwe ideeën en zet deze om naar duizenden ingenieuze producten. Onze cultuur van creatieve samenwerking vormt de inspiratie voor een oneindige stroom krachtige technologieën die het leven beter maken. 3M is het innovatieve bedrijf dat nooit stopt met uitvinden. Met een omzet van $30 miljard heeft 3M wereldwijd 84.000 mensen in dienst en productielocaties in meer dan 65 landen. Voor meer informatie, kijk op www.3M.be, www.Facebook.com/3MBelgium of kijk naar @3MNews op Twitter.

MS Word document 18 KB

Laat uw ramen voor u werken